Табела 5.2А Спецификација студијског истраживачког рада
| 
   Студијски програм/студијски програми : Примењена физика  | 
 |
| 
   Врста и ниво студија: Дипломске академске студије  | 
 |
| 
   Наставник или наставници задужени за организацију СИР-а: Сви наставници који учествују у извођењу студијског програма  | 
 |
| 
   Услов: није предвиђен  | 
 |
| 
   Циљ Оспособљавање за самостално решавање и презентацију једноставнијих проблема у примењеној физици  | 
 |
| 
   Очекивани исходи Студент је оспособљен да препозна и реши проблеме у примењеној физици на нивоу дипломских академских студија, као и да их успешно презентује  | 
 |
| 
   Садржај студијског истраживачког рада Студијски истраживачки рад представља непосредан рад студента и једног наставника (по избору студента). Наставник (који је и ментор за израду и одбрану дипломског рада који произилази из овог СИР-а) одређује тему студенту за истраживање, у складу са прописаним временом предвиђеним за извођење СИР-а. Тема обухвата проблеме у примењеној физици, који нису предвиђени као садржај обавезних или изборних предмета студијског програма. Истраживање обухвата разматрање материја изложених у монографијама, као и оригиналних научних радова. Наставник је у обавези да студенту омогући комплетан увид у материју, при чему је предвиђено 10 часова рада сваке недеље у четвртом семестру. Студент је у обавези спреми и обави 2 усмена излагања о предвиђеној теми. Наставник оцењује оба излагања студента. Сматра се да је студент успешно обавио студијски истраживачки рад, ако је на на оба усмена излагања остварио оцену најмање 6. Материју коришћену у студијском истраживачком раду студент може искористити за израду и одбрану дипломског рада. 
 Сваки наставник дипломских академских студија је у обавези да на почетку школске године јавно истакне 5 тема израду студијског истраживачког рада и израду дипломског рада.  | 
 |
| 
   Број часова: 150 (10 часова недељно)  | 
  
   
  | 
 
| 
   Методе извођења Индивидуална 
  | 
 |
| 
   Оцена знања Оцене од 5 (пет) до 10 (десет) 
  | 
 |