Студијски програм/студијски програми: Туризам |
||||||||
Врста и ниво студија: Дипломске академске |
||||||||
Назив предмета: Менаџмент и маркетинг туристичке дестинације |
||||||||
Наставник (Презиме, средње слово, име): Стефановић С. Видоје |
||||||||
Статус предмета: Изборни |
Тип предмета: Са |
|||||||
Број ЕСПБ: 6 |
Семестар: III |
|||||||
Услов: Нема услова |
||||||||
Циљ предмета: Пружање савремених маркетинг и менаџмент знања, концепата, инструмената, техника и метода и овладавање њиховом применом у пословној пракси. Примена стечених знања и вештина омогућиће им ефикасно управљање различитим предузећима, организацијама и институцијама и обављање маркетинг активностима у њима. |
||||||||
Исход предмета: Савладавањем овог предмета, студент стиче актуелна и интегративна знања и вештине за бављење маркетинг и менаџмент пословима у различитим организацијама, носиоцима туристичке понуде, специјализованим агенцијама и државним службама. |
||||||||
Садржај предмета: Теоријска настава:
- Појам туристичке дестинације - Динамика развоја дестинације - Елементи туристичке дестинације - Концепти туристичке дестинације
- Основна полазишта у планирању маркетинга туристичких дестинација - Формулисање глобалне стратегије туристичкедестинације - Основна полазишта у планирању маркетинга у националним парковима
- Стратегија туристичког производа дестинације - Стратегија цена туристичкедестинације - Стратегија промоције туристичке дестинације - Стратегија канала продаје туристичке дестинације
- Подстицање мере државних органа за инвестирање у развој туризма - Међународни извори финансирања туристичких дестинација |
||||||||
Литература: Проф. др Добрица Јовичић, Менаџмент туристичке дестинације, Желнид, Београд, 2004 Проф. др Огњен Бакић, Маркетинг менаџмент туристичке дестинације, Економски факултет, Београд, 2002. |
||||||||
Број часова активне наставе |
Остали часови 0 |
|||||||
Предавања: 2 |
Вежбе: 1 |
Други облици наставе: 0 |
Студијски истраживачки рад: 0 |
|||||
Методе извођења наставе: Теоријска настава кроз предавања. Дијалошка, монолошка |
||||||||
Оцена знања (максималaн број поена 100) |
||||||||
Предиспитне обавезе |
поена |
Завршни испит |
поена |
|||||
Семинарски рад |
5 |
Писани испит |
|
|||||
Колоквијум-и |
40 |
Усмени испит |
50 |
|||||
Активност у току предавања |
5 |
|
|
|||||