|
Студијски програм/студијски програми: Географија |
||||||||
|
Врста и ниво студија: Основне академске |
||||||||
|
Назив предмета: Регионална географија II (Северна Америка, Седња и Јужна Америка, Аустралија, Океанија и Антарктик) |
||||||||
|
Наставник (Презиме, средње слово, име):Драговић М.Ранко |
||||||||
|
Статус предмета: Обавезан |
Тип предмета: Нс |
|||||||
|
Број ЕСПБ: 8 |
Семестар: VI |
|||||||
|
Услов: без услова |
||||||||
|
Циљ предмета: Упознати студенте са принципима и методама савремене регионалне диференцијације и окупљања географског простора, тј. са принципима и методама организације регионалних целина. |
||||||||
|
Исход предмета: Оспособити студенте за самостално извођење наставе у основним и средњим школама из области Регионалне географије |
||||||||
|
Садржај предмета Теоријска настава Северна Америка -Географски положај -Однос копна и мора -Физичко-географске карактеристике -Физичко-географска регионализација -Друштвено-географске карактеристике -Становништво -Привреда-Урбаниуација и урбане регије-Канада – регионалне структуре -САД – опште карактеристике, регионална издеференцираност, макрорегионалнецелине 2.Средња и Јужна Америка-Географски положај -Физичко-географске карактеристике -Декоилонизација континента -Становништво -Привредно демографске карактеристике -Насеља -Регионална структура Средње Америке -Регије Јужне Америке -Карактеристичне државе 3. Аустралија, Нови Зеланд, Океанијa и поларни круг Антарктика -Географски положај и границе -Физичко географске одлике -Становништво -Насеља -Економско-географске одлике-Велике урбане агломерације -Регије Аустралије -Океанија -Нови Зеланд – регионална структура |
||||||||
|
Литература
|
||||||||
|
Број часова активне наставе |
Остали часови
0 |
|||||||
|
Предавања: 3 |
Вежбе: 2 |
Други облици наставе: 0 |
Студијски истраживачки рад: 0 |
|||||
|
Методе извођења наставе Аналитички метод, метод индукције, статистички метод
|
||||||||
|
Оцена знања (максимални број поена 100) |
||||||||
|
Предиспитне обавезе |
поена |
Завршни испит |
поена |
|||||
|
активност у току предавања |
10 |
писмени испит |
|
|||||
|
практична настава |
|
усмени испт |
60 |
|||||
|
колоквијуми |
20 |
|
|
|||||
|
семинарски радови |
10 |
|
|
|||||