Студијски програм/студијски програми : Географија |
|||||||
Врста и ниво студија: Основне академске студије |
|||||||
Назив предмета: Географија локалне средине |
|||||||
Наставник (Презиме, средње слово, име): Шаћировић С. Селим |
|||||||
Статус предмета: изборни |
Тип предмета: Са |
||||||
Број ЕСПБ: 6 |
Семестар: IV |
||||||
Услов: нема услова |
|||||||
Циљ предмета: Упознати студенте са методама и техникама проучавања завичајне географије. |
|||||||
Исход предмета: Оспособити студенте при избору тема везаних за локалну средину као средишњи проблем у завичајној географији. |
|||||||
Садржај предмета: Теоријска настава Појам и дефиниција завичајне географије Специфичности географског проучавања завичаја – локални географски услови Географски положај, границе и величина територије Физичко-географска обележја Друштвено-географска обележја Прваци регионалног развоја. Теоријске и методолошке основе завичајне географије Положај завичајне географије у систему географских наука Проучавање завичајне географије од стране наставника/професора географије Облици рада на терену са ученицима/студентима Организација рада Рад на терену у основној школи Рад на терену у средњој школи Рад на терену на факултету Вежбе и задаци Завичајна географија и географски садржаји у наставним плановима и програмима основних и средњих школа |
|||||||
Литература : Рајичић, М., Васовић, М.: Географско проучавање локалне средине, Завод за издавање уџбеника, Београд, 1964. Милојевић, Б. Ж.: О познавању свог места и свог краја, Гласник СГД, Број 1, Београд, 1963. |
|||||||
Број часова активне наставе |
|
||||||
Предавања:2 |
Вежбе:2 |
Други облици наставе: 0 |
Студијски истраживачки рад:0 |
Остали часови:0 |
|||
Методе извођења наставе: Монолошко-дијалошка, илустрационо-демонстрациона,лабораторијска |
|||||||
Оцена знања (максимални број поена 100) |
|||||||
Предиспитне обавезе |
поена |
завршни испит |
поена |
||||
семинарски рад |
15 |
писани испит |
|
||||
колоквијум |
25 |
усмени испит |
50 |
||||
редовно присуство и активност на настави |
|
|
|
||||
практична настава |
10 |
|
|
||||
домаћи задатак |
|
|
|
||||