Табела 5.2 Спецификација предмета
Студијски програм/студијски програми : Информатика |
|||||||
Врста и ниво студија: Основне академске |
|||||||
Назив предмета: И134 - Интерактивно програмирање |
|||||||
Наставник (Презиме, средње слово, име): Стевановић П. Драган |
|||||||
Статус предмета: обавезан |
|||||||
Број ЕСПБ: 7 |
|||||||
Услов: Увод у објектно-оријентисано програмирање |
|||||||
Циљ предмета Упознавање техника остваривања интеракције између човека и рачунара. |
|||||||
Исход предмета На крају курса студент треба да овлада основним техникама и алатима за дизајнирање графичких интерфејса за интеракцију између човека и рачунара. |
|||||||
Садржај предмета Теоријска настава Интеракција између човека и рачунара, историја интеракције између човека и рачунара, дизајн оријентисан према човеку, контекстуални упит, прототипови, организација и управљање тимовима, израда неформалних прототипова, оцењивање прототипова, сензорно-моторички модели, концептуални модели и метафоре, израда интерфејса, алати за израду интерфејса, развојне платформе, модел-поглед контролер, графички дизајн, дизајн шема 1: главна страна, дизајн шема 2: Е-трговина, методи квантитативног оцењивања, оријентација на корисника, социјална психологија, кооперативни рад подржан рачунаром, дизајн информација, руковање грешкама корисника, помоћ и документација, говорни и мултимодални интерфејси, визуелизација информација. Практична настава:Вежбе, Други облици наставе, Студијски истраживачки рад Прати теоријску наставу кроз вежбе у рачунарској лабораторији. |
|||||||
Литература 1. Alan Dix et al, Human-Computer Interaction, 3rd edition, Prentice Hall, 2004. |
|||||||
Број часова активне наставе |
Остали часови |
||||||
Предавања: 2 |
Вежбе: 0
|
Други облици наставе: 2 |
Студијски истраживачки рад:
|
||||
Методе извођења наставе На предавањима се користе класичне методе наставе уз коришћење пројектора и интеракцију са студентима. Током практичне наставе, која се обавља на рачунарима, студенти самостално приме-њују стечена знања, у складу са пређеним градивом. Знање студената се тестира преко семинарских радова и завршног писменог и усменог испита, где студент треба да покаже да је овладао основним принципима и техникама за остваривање интеракције између човека и рачунара. |
|||||||
Оцена знања (максимални број поена 100) |
|||||||
Предиспитне обавезе |
поена |
Завршни испит |
поена |
||||
активност у току предавања |
5 |
писмени испит |
35 |
||||
практична настава |
5 |
усмени испт |
35 |
||||
колоквијум-и |
|
.......... |
|
||||
семинари |
20 |
|
|
||||
|
|||||||
|
|||||||