Табела 9.1. Научне, уметничке и стручне квалификације наставника и задужења у настави
|
Име, средње слово, презиме |
Снежана Б. Вучић |
||||||||||
|
Звање |
|
||||||||||
|
Назив институције у којој наставник ради са пуним радним временом и од када |
Природно-математички факултет у Нишу 01.06.2000. Раније Филозофски факултет у Нишу од 16.6.1976. |
||||||||||
|
Ужа научна односно уметничка област |
математика |
||||||||||
|
Академска каријера |
|||||||||||
|
|
Година |
Институција |
Област |
||||||||
|
Избор у звање |
1984 |
Филозофкси факултет у Нишу |
математика |
||||||||
|
Докторат |
|
|
|
||||||||
|
Специјализација |
|
|
|
||||||||
|
Магистратура |
1984 |
Природно-математички факултет у Београду |
математика |
||||||||
|
Диплома |
1975 |
Филозофски факулет у Нишу |
математика |
||||||||
|
Списак предмета које наставник држи на студијама првог и другог нивоа |
|||||||||||
|
|
назив предмета
|
Назив студијског програма, врста студја |
Часова активне наставе |
||||||||
|
1. |
Математичка анализа 1 (један семестар) |
Математика, основне академске студије Информатика основне академске студије |
12 часова недељно (4 групе по 3 часа недељно) |
||||||||
|
2. |
Математичка анализа 2 (један семестар) |
Математика, основне академске студије Информатика основне академске студије |
12 часова недељно (4 групе по 3 часа недељно) |
||||||||
|
Просечно оптерећење: 12 часова недељно |
|||||||||||
|
Репрезентативне референце (минимално 5 не више од 10) |
|||||||||||
|
|
Снежана Вучић, Аксиоме сепарације у тополошким F-просотирма, Мат. Весник, 37 (1985), 236-246. |
||||||||||
|
|
Снежана Вучић, Аксиоме сепарације у уређеним тополошким F-просотирма, Мат. Весник, 37 (1985), 455-463. |
||||||||||
|
Збирни подаци научне, односно уметничке и стручне активности наставника |
|||||||||||
|
Укупан број цитата |
|
||||||||||
|
Укупан број радова са SCI (SSCI) листе |
|
||||||||||
|
Тренутно учешће на пројектима |
Домаћи |
Међународни |
|||||||||
|
Усавршавања |
|
||||||||||
|
Други подаци које сматрате релевантним |
|||||||||||
|
|
|||||||||||