Табела 5.2 Спецификација предмета
| 
   Студијски програм/студијски програми : Математика  | 
 |||||||
| 
   Врста и ниво студија: Дипломске академске студије  | 
 |||||||
| 
   Назив предмета: Мере некомпактности и примене  | 
 |||||||
| 
   Наставник (Презиме, средње слово, име): Живковић-Златановић Ћ. Снежана  | 
 |||||||
| 
   Наставник/сарадник за вежбе: Динчић Ч. Небојша  | 
 |||||||
| 
   Статус предмета: изборни  | 
 |||||||
| 
   Број ЕСПБ: 7.5  | 
 |||||||
| 
   Услов:  | 
 |||||||
| 
   Циљ предмета Упознавање са новим техникама у теорији мера некомпактности и њених примена  | 
 |||||||
| 
   Исход предмета Овладавање фундаменталним појмовима компактности, некомпактности и њиховим применама  | 
 |||||||
| 
   Садржај предмета Теоријска настава Компактни скупови у метричким просторима. Компактни оператори. Мера некомпактности Куратовског: основне особине, теорема Куратовског, теорема Фуриа и Вигнолиа. Хаусдорфова мера некомпактности, особине, теорема Голденстејна, Гохберга и Маркуса. Дарбуова теорема. Кондензована пресликавања. Апстрактна мера некомпактности. Мере некомпактности оператора. Израцунавање мера некомпактности појединих оператора. Строго сингуларни оператори и мере не строге сингуларности оператора. 
 Практична настава:Вежбе, Други облици наставе, Студијски истраживачки рад На вежбама се раде примери у складу са градивом обрађеним на предавањима.  | 
 |||||||
| 
   Литература 
 
  | 
 |||||||
| 
   Број часова активне наставе  | 
  
   Остали часови  | 
 ||||||
| 
   Предавања: 45  | 
  
   Вежбе: 30  | 
  
   Други облици наставе: 0  | 
  
   Студијски истраживачки рад: 0  | 
 ||||
| 
   Методе извођења наставе Фронтална, групна, интерактивна  | 
 |||||||
| 
   Оцена знања (максимални број поена 100)  | 
 |||||||
| 
   Предиспитне обавезе  | 
  
   поена  | 
  
   Завршни испит  | 
  
   поена  | 
 ||||
| 
   домаћи задаци  | 
  
   15  | 
  
   писмени испит  | 
  
   
  | 
 ||||
| 
   колоквијум-и  | 
  
   45  | 
  
   усмени испит  | 
  
   40  | 
 ||||
| 
   семинар-и  | 
  
   
  | 
  
   ..........  | 
  
   
  | 
 ||||