Табела 5.2 Спецификација предмета
| 
   Студијски програм/студијски програми : Математика  | 
 |||||||
| 
   Врста и ниво студија: Дипломске академске студије  | 
 |||||||
| 
   Назив предмета: Oснови Фуријеове анализе  | 
 |||||||
| 
   Наставник (Презиме, средње слово, име): Димитријевић С. Радослав  | 
 |||||||
| 
   Наставник/сарадник за вежбе: Динчић Ч. Небојша  | 
 |||||||
| 
   Статус предмета: изборни  | 
 |||||||
| 
   Број ЕСПБ: 7.5  | 
 |||||||
| 
   Услов:  | 
 |||||||
| 
   Циљ предмета Упознавање са основним техникама у теорији Фуријеове анализе  | 
 |||||||
| 
   Исход предмета Овладавање фундаменталном теоријом Фуријеових редова и Фуријеових трансформација  | 
 |||||||
| 
   Садржај предмета Теоријска настава Фуријеови редовиОртонормирани системи. Ортогонализација. Комплетни системи . Фуријеови редови. Егзистенција базиса у сепарабилним хилбертовим просторима. Фуријеови редови функција интеграбилних са квадратом Фуријеове трансформацијеФуријеов интеграл. . Услови за репрезентацију функција Фуријеовим интегралом. Фуријеове трансформације. Фуријеове трансформације извода функције . Фуријеове трансформације и конволуција. Фуријеова трансформација функције интеграбилне са квадратом. Теорема Планшерела. Простор Шварца 
 Практична настава:Вежбе На вежбама се раде примери у складу са градивом обрађеним на предавањима.  | 
 |||||||
| 
   Литература 1. Димитријевић, Р., Анализа реалних функција више променљивих, Ниш, 1999. 2. Кудрјавцев, Л.Д., Курс математичке анализе, том 2., Виша школа, Москва, 1981.  | 
 |||||||
| 
   Број часова активне наставе  | 
  
   Остали часови  | 
 ||||||
| 
   Предавања: 45  | 
  
   Вежбе: 30  | 
  
   Други облици наставе: 0  | 
  
   Студијски истраживачки рад: 0  | 
 ||||
| 
   Методе извођења наставе Фронтална, групна, интерактивна  | 
 |||||||
| 
   Оцена знања (максимални број поена 100)  | 
 |||||||
| 
   Предиспитне обавезе  | 
  
   поена  | 
  
   Завршни испит  | 
  
   поена  | 
 ||||
| 
   домаћи задаци  | 
  
   15  | 
  
   писмени испит  | 
  
   
  | 
 ||||
| 
   колоквијум-и  | 
  
   45  | 
  
   усмени испит  | 
  
   40  | 
 ||||
| 
   семинар-и  | 
  
   
  | 
  
   ..........  | 
  
   
  | 
 ||||