Табела 5. Спецификација  студијског истраживачког рада  

Студијски програм/студијски програми : Математика

Врста и ниво студија: Дипломске академске студије

Наставник или наставници задужени за организацију СИР-а: Сви наставници који учествују у извођењу студијског програма

Број ЕСПБ: 5

Услов: није предвиђен

Циљ

Оспособљавање за самостално решавање и презентацију једноставнијих проблема  у математици

Очекивани исходи

Студент је оспособљен да препозна и реши проблеме  у математици на нивоу дипломских академских студија, као и да их успешно презентује

Садржај студијског истраживачког рада

Студијски истраживачки рад представља непосредан рад студента и једног наставника (по избору студента). Наставник (који је и ментор за израду и одбрану дипломског рада који произилази из овог СИР-а) одређује тему студенту за истраживање, у складу са прописаним временом предвиђеним за извођење СИР-а. Тема обухвата проблеме у математици, који нису предвиђени као садржај обавезних  или изборних предмета студијског програма. Истраживање обухвата разматрање материја изложених у  монографијама, као и оригиналних  научних радова. Наставник је у обавези да студенту омогући комплетан увид у материју, при чему је предвиђено 10 часова рада сваке недеље у четвртом семестру. Студент је у обавези  спреми и обави 2 усмена излагања о предвиђеној теми.  Наставник оцењује оба излагања студента. Сматра се да је студент успешно обавио студијски истраживачки рад, ако је на на оба усмена излагања остварио оцену најмање 6 (шест). Материју коришћену у студијском истраживачком раду студент користи за израду и одбрану дипломског рада.

 

Сваки наставник дипломских академских студија је у обавези да на почетку школске године јавно истакне 5 тема за израду студијског истраживачког рада и израду дипломског рада.

Број часова: 150

 

Методе извођења

Индивидуална

 

Оцена  знања

Оцене од 5 (пет) до 10 (десет)