Назив предмета:     Простори несиметричне афине конексије

Наставник (презиме, средње слово, име):     Станковић С. Мића

Статус предмета:     изборни

Број ЕСПБ:     12

Услов:     није предвиђен

Циљ предмета

Оваладавање теоријом геодезијских и скоро геодезијских пресликавања, Риманових простора, генералисаних  Риманових простора и простора афине конексије. Упознавање са пресликавањима Келерових и других простора.

Исход предмета

Студент је оспособљен да успешно влада фундаменталним теоремама теорије простора несиметричне афине конексије генералисаних риманових простора.

Садржај предмета

 

·         Увод. Простори афине конексије. Риманови простори. Келерови простори.

·         Простори несиметричне афине конексије

·         Геодезијска пресликавања простора несиметричне афине конексије

·         Геодезијска пресликавања генералисаних риманових простора

·         Скоро геодезијска пресликавања простора  несиметричне афине конексије

·         Холоморфно пројективна пресликавања

 

Препоручена литература

 

1.      М. С. Станковић, Нека пресликавања простора несиметричне афине конексије, Универзитет у Нишу, Природно математички факултет, докторска дисертација.

2.      В. Драговић, Д. Милинковић, Анализа на многострукостима,  Математички факултет у Београду,  2003.

3.      Н. С. Синјуков, Геодезијска пресликавања Риманових простора, Наука, Москва, 1979

4.      M. S. Stanković, S. M. Minčić, Lj. S. Velimirović (2004), On equitorsion holomorphically projective mappings of generalized Kahlerian spaces, Czechoslovak Mathematical Journal, 54 (129), 701-715.

5.      Ј. Микеш, Геодезијска, F-планарна и холоморфно пројективна пресликавања Риманових и афино повезаних простора, Унив. Палацки, Факултет природних наука, Докторска дисертација.

6.      И. Иванова-Каратопраклиева, Диференцијална геометрија, Софијски универзитет, 1989.

Број часова  активне наставе

Предавања: 60

Студијски истраживачки рад:

Методе извођења наставе

Фронтална, индивидуална, интерактивна

Оцена  знања

Предиспитне обавезе: 

Студент је у обавези да уради 3 домаћа задатка, сваки потпуно урађени домаћи задатак доноси студенту 10 поена.

Начин и процедура полагања испита: 

Испит се полаже усмено. Максималан број поена на усменом испиту је 70.