Име, средње слово, презиме |
Милош В. Милосављевић |
||||||||||
Звање |
Асистент-приправник |
||||||||||
Назив институције у којој наставник ради са пуним радним временом и од када |
Природно-математички факултет, Универзитет у Нишу 15.3.2001. |
||||||||||
Ужа научна односно уметничка област |
Математика |
||||||||||
Академска каријера |
|||||||||||
|
Година |
Институција |
Област |
||||||||
Избор у звање |
2008 |
Природно-математички факултет, Универзитет у Нишу |
Математика |
||||||||
Докторат |
|
|
|
||||||||
Специјализација |
|
|
|
||||||||
Магистратура |
|
|
|
||||||||
Диплома |
2000 |
Природно-математички факултет, Универзитет у Нишу |
Математика |
||||||||
Списак предмета које наставник држи на студијама првог и другог нивоа |
|||||||||||
|
назив предмета
|
Назив студијског програма, врста студија |
Часова активне наставе |
||||||||
1. |
Теорија бројева и полинома (један семестар) |
Математика, основне академске студије |
4 часа недељно |
||||||||
2. |
Теорија бројева и полинома (један семестар) |
Информатика, основне академске студије |
2 часа недељно |
||||||||
3. |
Елементарна математика 2 (један семестар) |
Математика, основне академске студије |
2 часа недељно |
||||||||
4. |
Методика наставе математика (један семестар) |
Примењена математика, дипломске академске студије |
2 часа недељно |
||||||||
5. |
Методика наставе математика (један семестар) |
Математика, дипломске академске студије |
2 часа недељно |
||||||||
Просечно оптерећење: 6 часова недељно |
|||||||||||
Репрезентативне референце (минимално 5 не више од 10) |
|||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
Збирни подаци научне, односно уметничке и стручне активности наставника |
|||||||||||
Укупан број цитата |
|
||||||||||
Укупан број радова са SCI (SSCI) листе |
|
||||||||||
Тренутно учешће на пројектима |
Домаћи |
Међународни |
|||||||||
Усавршавања |
|
||||||||||
Други подаци које сматрате релевантним |
|||||||||||
|
|||||||||||